torsdag 9 juli 2009

Kärleksförklaring

Jag kom hem igårkväll. Har inte varit i min lägenhet sen en snabbis i lördags. Jag insåg igår, som så ofta när jag inte varit hemma på ett tag, hur mycket jag faktiskt älskar min lägenhet. Hur skönt det är att komma hem till Lund. När den första och största välbehagskänslan lagt sig, fick jag en overklighetskänsla istället. SMSn haglade in på kvällen, som ett milt sommarregn.

Jag somnade gott senare på kvällen. Fick ett sms på morgonen av F. Han hade kramat mig i sömnen - men jag var inte där...

...det slog mig då att det är inte bara jag som är kär! Det finns en där ute som är kär i mig! En som saknar mig och som kramar mig i sömnen - när jag inte ens ligger i samma säng.

Det finns inte en bättre känsla än att vakna av att någon håller om en, eller att någon som tar ens hand när man bara behöver lite närhet.

Det är kärlek...

Spontankramar är det bästa som finns! Det har vi sagt sen länge!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar