tisdag 15 september 2009

Dum, dummare, dummast!

Jag har genomlidigt 2 st IQ-test! det första fattade jag nästan ingenting av, eller jag såg monstret (som Gotlänningar säger), men jag blir alltid misstänksam. Hur som helst, jag gick igenom alla frågorna med lite lätt ångest. Sen tryckte jag på sista "till resultat"! jo, men tjena! Då ska man ju så klart smsa till ett nummer "kostar bara 10 kronor". Min första reaktion är att jag behöver inte betala pengar för att få reda på hur korkad jag är. För det andra: Hur korkade tror de att mänsikorna som gör de där testerna är. För är man så dum så att man går på det där, då har man svaret IQ-testet redan där!

P&K

C-ro

Fast jag har ju gjort ett annat test idag också... ett som jag var väldigt glad över att det var ett negativt svar på!

1 kommentar:

  1. åh vad roligt att du gillade den.
    Vill du ha exakt den på tavla eller vill du liksom beställa nytt motiv?
    Och hur stort vill du ha?
    kram

    SvaraRadera