onsdag 4 november 2009

Snö, snö, stilla snö

Vädret var okej i Istanbul, blå himmel och runt 20 grader. Alltså inget att klaga på.

Tyvärr blev jag drastiskt sjuk på måndagen där när jag kom hem, så det fick bli några dagar hemma i tevesoffan. Precis som nu, 2 veckor senare och jag har åkt på något skit igen. Trist!

Ska hem till F ikväll dock. han ska iväg, så jag kommer få vara ensam, men det är iaf roligare att slippa sova ensam - även om jag sover förbaskat bra själv, hemma i min egen säng! Det är så att jag längtar.

Påtal om förra inlägget, om väder, så faller höstens första snöfall utanför fönstrena, så nu är det snart vinter med andra ord. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta. Mysigt, ja! men kallt! ack så kallt. i övrigt händer här inte så mycket.

kanske rätt skönt det också!?

P&K

cro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar