torsdag 19 februari 2009

Annorlunda arbetssituation

De jobbar inte som hemma, här uppe. För det första är de bara typ 3.5 som jobbar här, eller 4 st med mig. För det andra sitter de i ett kontorshotell, som är som en stor villa, för det tredje (!!!! Undrar om Micke läser här fortfarande på tal om det... undrar om NÅGON läser här fortfarande!?) så har jag inte ens varit på kontoret den här veckan. Nej, jag är utstationerad på en av våra fastigheter. Sitter ganska så mycket ensam på ett vaktmästarrum. Det här med fikor och luncher och sånt jobbar vi inte heller med. Eller rättare sagt, man tar något att äta om man är hungrig, en kopp kaffe (bäsch) om man känner för det. Dagarna går kanonfort på detta sättet. Jag sitter liksom inte framför datorn och tittar på kl var femte minut. Nej, jag går runt och sorterar ritningar. Då hinner man inte titta på klockan. Förstår ni hur effektiv man blir på detta sätt? Idag har jag fått ganska så mycket gjort faktiskt. Det känns skönt. Sen kan det bero på att jag typ suttit helt ensam hela dagen.

Nej, nu ska jag jobba på i typ en timme till, sen får vi se om jag kanske drar hem till Bromma igen!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar