tisdag 24 mars 2009

Har bokat frisörtid


Jag har gett upp. Jag har bokat tid får både klippning och färgning av håret. Med andra ord har jag skrivit på mitt anställningsavtal för det nya företaget. Börjar den 1 april. Kul skämt med andra ord- eller mickes födelsedag som vi skämtsamt brukar säga. Hur som helst har jag tappat suget att ge järnet. Dumt eftersom jag antagligen kommer sitta kvar här ett tag till. Skulle gått upp till personalchefen och sagt upp mig. Men så jobbar inte jag. Jag tiger som muren. De berättar inget för mig, då berättar jag inget för dem. Ska träffa det nya företaget i morgon. Ska bli spännande. Bara massa medelåldringar. Kul att man inte är bitter. Om inget annat betyder det att man snart står på ruta ett och är livrädd igen. Bildtext: en glad dag på jobbet för 1.5 år sedan. Då hade man eget kontor och en chef man hade respekt för. Vad har man nu? Återkommer om en månad i ärendet. Pochk cro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar