onsdag 8 april 2009

liten uppdatering

Jag fick idag på jobbet höra en låång monolog om hur töntigt och fruktansvärt under alla männsikors sunda förnuft, det är att blogga. Jag satt själv och tänkte på hur kul jag faktiskt tycker att det är att både skriva men framför allt läsa om andras livsöden. Bara för 2 år sedan kunde jag inte fatta vad hypen var. Minns att jag kommenterade ett av calle schulmans blogginlägg med just att "vad skumt det är att så många bryr sig om avd just Du gör!" jag fick säkert 20 aggressiva kommentarer tillbaka! dessa var i stil med "dra åt h-vete", "vad f-n gör du här om du bara ska klaga!". Vem har sagt att jag klagade!? svarade jag med. Det var ännu värre - nu var kriget igång på riktigt.

men det var inte detta jag ville blogga om. jag ville bara skriva ett "hej! hallå!" det är påsk, det är 15 grader ute och sol! Våren här för att kasnke stanna i någon vecka eller två. Sen kan jag ha hittat min själsfrände... detta firar jag genom att boka en jobbresa tillbaka till Stockholm i 11 dagar! Vi hanterar förändringar på olika sätt. Hur som helst så har jag nu bytt jobb! Jag är kvar på mitt gamla som konsult, men jag har även ett kontor på Gustav. Det är helt underbart faktiskt att kunna ha en tillflyktsort. I morgon ska jag exempelvis jobba där hela dagen. Har lunchträffa med Anna dM inne i stan. Micke och co jobbar halvdag, så det ska bli skönt att slippa dem för ett tag! ;)

Känner mig ganska så hängig. Börjar känna igen mig igen. har strålat lika mycket som solen de senaste dagarna! Inte alls likt mig

P&K c-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar