onsdag 22 april 2009

Uttråkad

Jaha, så befinner man sig på ett kontor i Vinsta ytterliggare en gång i sin livstid. Det bör dock tilläggas att det inte är samma kontor som förra gången, utan denna gång är det grannfastigheten som blivit inredd med et faktiskt galet snyggt kontor. Skillnaden från förra gången, då jag faktiskt hade något att göra, är att jag verkligen inte har ngt att göra. Jag har varit här sen typ halv 9 och insett hur trist det är när man sitter helt ensam utan någon att prata med, och framför allt utan arbetssysslor. Jag har tom ringt Rolf! Då är det verkligen illa!

Men snart har i alla fall halva arbetsveckan gått och jag hoppas att jag kommer få mer att göra, för annars åker jag hem! Finns ingen anledning för mig att vara här när jag inte har något att göra! Dessutom saknar jag "den där" något alldeles kollosalt! Men han kommer snart och hälsar på, och då ska vi ha det jättemysigt, bara han och jag! :D

Just det, det var ju det jag skulle planera! Ha Ha! Då kanske tiden kommer gå lite fortfare?!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar