onsdag 9 december 2009

nästa resa, nya äventyr

Sitter på ett vandrarhem på Gärdet. Jaha, så ska man tydligen veckopendla till Sthlm i ett år!

I ett år!

Min dröm för ett år sedan, min mardröm idag. Men jag har fått ett projekt, ett projekt i ett år om allt går vägen. Hade projeket varit i Malmö hade jag varit överlycklig.

Sa till F innan idag, tror detta är bra för vårt förhållande, vi sliter inte ut varandra på det här sättet. Vi är naturligt ifrån varandra, F får sin ensamma tid och jag får min.

Men det är tugnt, det är riktigt tungt. Jag har ingen fast punkt här just nu. Jag gråter för ingenting. Jag är inte helt stabil. Men snart är det jul. 3 härliga lediga veckor. :D Men sen börjar det på allvar.

En optimist hade utnyttjat sunderna som vi har tillsammans. Tyvärr är jag martyr och tycker nästan bättre om att vara borta, får då kan jag räkna ner tills vi ses. När vi är tillsammans tänker jag bara på hur lite tid vi har.

Förhoppningsvis går det över. Om inget annat får jag ha konsulttid med Emma i jul!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar