torsdag 31 december 2009

Det börjar dra ihop sig

Förra nyårsafton skrev jag en liten lista över saker som jag ville uppnå med 2009. Listan bestod av sex stycken punkter listade från 1 - 6. Punkter som på ett eller annat sätt betydde mycket för mig då.



Om jag tar er tillbaka. Situation: En frustrerad 27-åring, trött på sitt vardagsliv. Ville ha ett liv. Drömmen var att flytta till Sthlm, hitta en pojkvän, resa runt överallt och få ett "viktigt" och "spännande liv". Att bli av med jobbet var min högsta och största mardröm. Sen ville jag även gifta mig med Dhani Harrison, svårt... Lite tight med tid kanske, synd på F också, han är ju 100 ggr bättre.



I övrigt, ja, ni har ju facit i hand nedan....

Men en kort samanfattning: Ska jobba i Sthlm i ett år, veckopendla - Kul!

Har träffat kanske den underbaraste killen, han är allt jag någonsin drömt om + lite till.

Har ett nytt, spännande jobb. Tror att detta kan bli bra!! Allt händer av en anledning.

Har varit i New York och Istanbul. Jag får leka viktig på flygplatser lite för ofta. Har bara flygit 20 gånger det här året. Hmpf!

Dhani Harrison drömmer jag inte längre om. Jag behöver liksom inte det.

Ibland blir det precis som man tänkt sig.

Nu kommer det svåraste, måste komma på en lista över 2010!

P&K cr-o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar