lördag 17 januari 2009

1.5 mål avklarat

Jag har varit och tränat nu! Hade inte varit där sen den 27/12! Det vill säga, detta var årspremiär! Jag kan även meddela att det gick över förväntan! Sjukt najs. Sen har jag lite planer på hur jag ska utöka konditionsbiten i mitt program... Men jag vill inte avslöja några planer än så länge. Jobbigt att säga en massa som man sedan bangar. så därför håller jag det för mig själv. Det verkar även som att jag ska byta gym. Micke hade fått värsta erbjudandet på 24/7. Så det kommer jag nog nappa på. I och för sig så tränar jag gratis (!!!???) nu på Nautilus - bra att de ännu inte faturerat företaget! Men jag känner att det är smartare att skaffa ett kort som jag kan träna på även i Stockholm. Jag kan ju inte avbryta mina sunda vanor bara för att man byter stad för ett par månader!

Nu är dessutom en tvätt kvar samt att jag har småstädat lite! Kanske blir en ganska skön helg detta ändå. Jag återkommer om 4 timmar. Hepp

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar