måndag 5 januari 2009

Uppföljning från Metrobloggen

För ett tag sen skrev jag i min gamla blogg (www.metrobloggen.se/cro) om hur vår vän Fredrik Djurklou är omnämnd i Snabba Cash-boken, och att han nu fårr förlikning om detta och att man i nya upplagor av boken ska ändra namn.
Detta meddelande på Facebook fick jag igår från Fredrik:

"haha, min foraldrar skulle forsoka googla nyheten om mitt namn pa ett internetcafe har i Brasilien, men dom tillhor ju inte den internetstarka generationen...dom kom tillbaka och berattde: "Vi forsokte hitta den dar nyheten, och hamnade pa nan slags blogg dar nan som hett C bindestreck nanting skrev om att hon tyckte det var tufft gjort, det var pa nan metrosida..." Fortsod sa smaningom vilken internets avkrok dom hade hamnat pa..."

Sen att han kallar det för "internets avkrok" kanske inte är så snällt, men va fan, det är ju Fredrik!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar