lördag 31 januari 2009

Fullständigt flyyyger fram

Hur snabb går inte tiden? Visst, jag anser att januari har varit en oändligt lång månad, men den senaste veckan har ju bara rusat fram!

Så här dags förra veckan satt jag på tåget till Göteborg, dagen innan hade jag varit i Stocken.

Igår satt vi på Lundia och hade AW, Emma, 2-V, (Henke var förbi en stund också)Mette, Micke, Paulina och jag. Sjukt trevligt hade vi hur som helst.

De andra ska iväg och käka brunch på Kulturen nu vid halv 12. En annan är hemma för att städa! Lägenheten ser ut som en klädexplosion. Jag har verkligen svårt för att packa upp när jag kommer hem. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg: någonstans förväntar jag mig att väskor och kläder själva ska förflytta bort sig. Men inte! Man måste tyvärr göra det själv.

Ikväll blir det fondue hemma hos mig...

jag har aldrig ätit det hemma! Hur gör man?

kanske dags att googla??

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar