söndag 18 januari 2009

Oskar åskar... ännu en gång

GHA!!


Igår hemma hos Micke och Paulina satt jag och tjatade om Oskar hit och Oskar dit... Jag ville att Veronica Maggio skulle få ett pris på P3-galan så att de eventuellt skulle filma Oskar, Maggio gick tyvärr utan pris. Sen så såg jag till mig glädje att Maskinen skulle upp och spela - DÅ får jag i alla fall se Oskar! Det var ju ååååååår sen sist! (Okej, sprang ju in i honom i Stocken i somras.. men, men)


Men icke - även här lyste han med sin frånvaro. Då slog det mig - killen är ju i Thailand, som alla andra (varför jag vet detta kan jag för stunden inte komma på, än mindre vill jag nog inte veta!)


Tji fick jag! Vad är det som möter mig när jag slösurfar in på http://www.veckorevyn.se/


Han har kommit tillbaka, onekligen!
GAH! Är allt jag har att säga! Fortfarande liten som få - men den killen blir verkligen bara snyggare för varje dag som går! Hatar att vi inte tog en gruppbild, Oskar, Danne och jag!
P&K
C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar