lördag 24 januari 2009

Resan fortsätter


Så är man så nästa transportmedel. Denna gång ett tåg. Riktigt tråkigt har jag. Jag hatar att åka tåg. Bakom mig sitter ett gäng-jag tror faktiskt att de är 7 st- hunkar. Förmodar att de oxå ska upp på oasiskonserten. Hur som helst kom dessa hunkar på att det var en god idé att kasta tärning. Så där kul att sitta och lyssna på. Trä mot trä liksom. Gårdagskvällen blev trevlig hur som helst. Kom hem vid nio-tiden, hämtade micke, lämnade bilen och sen satte vi oss på fellini. Perfekt fredagskväll. Var hemma vid 11 och kunde i lugn och ro packa tills nästa resa. Jo, det roligare var att på planet hem var ingen mindre den riktiga Tobbe trollkarl med! Vi kallar ju vår chef för just detta. Lite ironiskt måste jag säga att jag på min första längre tjänsteresa har äran att åka med den riktiga! Ja, ja nu får jag väl dyka in i damernas värld. Bara 2.5 timmar kvar. Suck. Jag hatar tåg! Pochk cro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar