onsdag 7 januari 2009

Black is back

Jo då, svart är alltid min färg. Har alltid varit och kommer alltid att vara. Även om det inte egentligen är en färg, måste jag ändå säga att det är min favorit. Det är verkligen en icke-färg man helt kan drunkna i. Har ni tänkt på det? Hur vackert svart faktiskt är. Riktigt blank, fin, talande svart! GHA!

Förresten, vad är fashion this spring, undrar jag. Läste någonstans att det var att man skulle "visa magen"... Inte en chans i h-vete att någon få se min mage! Definitivt inte fashion - det vill jag lova.

Jag tycker att Klingan har klingat av lite. Saknar hennes gamla blogg på stureplan.se, det var tider det. När Jonna, Tove och jag lekte Style by Kling förra hösten uppe i Götet. Tog bilder på varandra när vi posade i omöjliga poser, och inte alls syntes på bilderna... DET var tider det, min vänner. Det var tider!

P&K
C-ro

1 kommentar: