söndag 18 januari 2009

Bra helg tillslut ändå!

Hur går det med min helg, undrar ni alla! Eller hur!?
Jag kan meddela att jag tvättat säkert ett gäng (7st) tvättar, vid det här laget. Jag har inte dammsugit än, men det ska jag göra. Så ska jag få det riktigt, riktigt fint till nästa vecka! Jag känner hur jag tjatar om tråkiga samtalsämnen.

Gudde var precis här på ett snabbstopp. Det är trevligt med spontanbesök. Det är verkligen det! Nu sitter jag och slötittar på Let's dance. Precis som igår så har jag problem med att komma igång med dagen.

Igår var jag på middag hemma hos Micke och Paulina. Det var verkligen supergott och jättetrevligt. Jag hade förberett mig på en tevekväll i ensamhet, men när Micke ringde och frågade om jag ville komma över, så tvekade jag inte länge.

Nehej, här kan jag inte sitta och glo! Måste göra lite nytta med min existens!

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar