torsdag 15 januari 2009

Flängträning

Vilken dag det har varit idag!

Halv 7 träffade jag V för den dagliga morgonpromenaden. Det blev sovmorgon idag eftersom jag skulle upp till Helsingborg och titta på en av våra fastigheter. Dessutom var jag hemma från den ytterst trevliga middagen på Chili, ganska så sent igår kväll.

Vid halv 9 körde jag upp mot Helsingborg. Vilken skillnad det var att kunna se ut genom vindrutorna! Det var en helt ny upplevelse! Jag fick tittat på fastigheten och hade ett trevligt samtal med personalen där. Vidare till kontoret i Malmö. Förstår ni var telefonen ringde medan jag var borta!? Den som typ aldrig ringer, men nu undrade alla var jag var och när jag kom tillbaka! Kul att vara saknad! :)

Var tillbaka vid 11-tiden och fick höra att personer letat efter mig.

Lunch med Micke, för (o)-vanlighetens skull. Dock blev denna gång inte riktigt som den brukade, utan färden avbröts halvvägs och fortsatte mot Lund istället för Arlöv, där vi brukar dinnera.

I Lund hängde vi i kasnke 20 minuter, sen tillbaka till Arlöv, slängde i oss maten och var tillbaka på kontoret till typ 10 över 1. Inte dåligt jobbat måste jag säga! Precis när jag kommit tillbaka till mitt skrivbord ringde byggservice-chefen som ville att jag skulle träffa honom för att kolla på en ombyggnad i en av våra fastigheter på Ystadvägen - in i bilen igen med andra ord... Var där i kanske en timme. Träffade på 2 st till från Byggserviceavdelningen... De pikade mig om lite grejer som jag senare kom på att jag måste ha snacka om på julfesten! gha! att de minns.. jag undrar om denna julfest kommer förfölja mig för alltid? Min VD har i alla fall slutat göra de danssteg som jag lärde honom den kvällen... det är ju alltid nått!

Tillbaka till kontoret. Fika. Några hade köpt winerbröd, inget för mig. Åt bär, fil och pumpa-solrosfrön- och cashewnötsmüsli istället. Gott, gott, gott!

Sen blev det till att faktiskt börja jobba! Och som jag jobbade! Har en hel lista på saker som ska fixas i morgon! SÅ kul! Älskar att ha mycket att göra, då känner man att man gör någon nytta med sin existens!

Så, nu kan ni inte klaga på att jag uppdaterar dåligt! ;=)

P&K

C-ro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar